Skip to: Content | Sidebar | Footer

تهیه عسل در هیمالیا

 

پی نوشت:

منبع

◄ برای دیدن عکس ها در سایز اصلی بر روی آنها کلیک کنید.

◄ برای دانلود تمام عکس ها در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.


۲ دیدگاه نوشته شده است! دیدگاه خود را بنویسید:

  1. سلام جناب مهزیار، نیومدید نگران شدم! به هر حال من هنوز منتظر شما هستم.
    ____________________________________________________________________________
    انجمن اینترنتی “همنوردان” به نشانی http://hamnavardan.ir شروع به کار نمود.
    این وب سایت متعلق به تمام کوهنوردان ایران می باشد و به هیچ باشگاه و گروهی وابسته نیست. هدف از تاسیس این وب سایت فراهم سازی شرایط تبادل تجربه و دانش کوهنوردی، تسهیل ارتباط بین کوهنوردان سراسر کشور، معرفی جدیدترین فنون و تجهیزات کوهنوردی روز دنیا و ایجاد یک بانک اطلاعاتی مرجع و جامع در مورد این رشته است که بی شک نقش عظیمی در افزایش و بهبود سطح علمی و کیفی کوهنوردی کشورمان خواهد داشت.
    در این سایت می توانید مقالات خود را منتشر کنید و نظر خود را در مورد مطالب سایر اعضا اعلام فرمایید، سوالات و مشکلات خود را بیان کنید تا سایر اعضا و همنوردان باتجربه‌تر جواب و راه حلی برای آن ارائه دهند، برنامه ها و گزارشات صعود خود را منتشر کرده و از سایر گروه ها برای انجام صعود مشترک دعوت کنید، برای خرید لوازم و تجهیزات نظرسنجی ایجاد کنید تا بهترین گزینه را بیابید، گروه و باشگاه خود را برای جذب عضو معرفی کنید، همنوردان خود را بیابید و با پیام خصوصی با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. البته حتما می دانید که این ها فقط پاره ای از امکانات و اختیارات شما در این انجمن است؛ پس کافیست عضو شوید و سایر امکانات را خودتان کشف کنید!

    با توجه به تازه تاسیس بودن این انجمن، لطفا در صورت مشاهده هر گونه عیب و ایراد و یا برای ارائه پیشنهادات و نظرات ارزنده خود، لطفا به بخش انتقادات و پیشنهادات انجمن مراجعه کرده و ما را با ارائه نقطه نظرات خود راهنمایی فرمایید.

    همانطور که می دانید، هر چه تعداد اعضای یک فروم بیشتر باشد، به همان میزان تعداد افرادی که مقالات شما را می خوانند و به سوالاتتان پاسخ می دهند هم افزایش خواهد یافت. پس با دعوت از دوستان و آشنایان خود و حتی از سایر گروه ها و تشکل های کوهنوردی برای ثبت نام در این فروم و لینک کردن این انجمن، احتمال دریافت جواب و نظر توسط افراد با تجربه تر را برای مطالب خود افزایش دهید.

    با تشکر» انجمن اینترنتی کوهنوردان ایران
    HAMNAVARDAN.IR

    • مهزیار گفت:

      سلام حسین جان
      بسیار عالی شده و ممنونم از زحمات شما
      امیدوارم این سایت با کمک همه کوهنوردان عزیز یکی از بهترین فروم ها و مرجع کوهنوردی بشه، مطمئنا” با تلاش و کمک همگی همینطور خواهد شد
      موفق و پیروز باشید

پیام خود را بنویسید: