Skip to: Content | Sidebar | Footer

تقویم فراخوان های گروه کوهنوردی فرندفید (پائیز ۱۳۹۰)‏‏‏

توضیحات منطقه تاریخ مدت ارتفاع عنوان برنامه ردیف
شرکت در این برنامه گزینشی می باشد شهرستانک ‏۱۴ و ۱۵ مهر ۱۳۹۰ ‏۱/۵ روز ۳۹۶۲ متر قله توچال (از روستای شهرستانک)‏ ۱
شرکت در این برنامه گزینشی می باشد پارک جمشیدیه ‏۲۸ و ۲۹ مهر ۱۳۹۰ ‏۱/۵ روز ۳۹۶۲ متر قله توچال (پیمایش خط الراس کلکچال به توچال)‏ ۲
غارنوردی جاده فیروزکوه ‏۱۳ آبان ۱۳۹۰ ‏۱ ‏روز غار رودافشان ۳
برگزار نشد رودبار        رستم آباد ‏۲۶ و ۲۷ آبان ۱۳۹۰ ‏۲ روز ۲۷۳۳ متر قله درفک ۴
برگزار نشد فشم ‏۴ آذر ۱۳۹۰ ‏۱ روز بازدید از مجتمع بهزیستی فشم ۵
برگزار نشد فشم    روستای امامه ‏۱۸ آذر ۱۳۹۰ ‏۱ روز ۳۹۲۰ متر قله مهرچال ۶
صعود مشترک گروه کوهنوردی فرندفید و گروه کوهنوردی دوبرار لواسان  روستای افجه ‏۲۵ آذر ۱۳۹۰ ‏۱ روز ۳۱۰۰ قله پرسون ۷

نکته: با توجه به تغییرات آب و هوا، حد نصاب شرکت کنندگان و سایر شرایط، احتمال تغییر در برنامه ها وجود دارد، و متعاقبا”قبل از برنامه اعلام می گردد.

پی نوشت:

◄ هماهنگی تلفنی با سرپرستان گروه (مهزیار ۰۹۳۸۱۰۰۴۴۸۳) و (مهدی ۰۹۳۵۷۰۸۰۰۲۹)

شرکت در برنامه های فوق فقط برای اعضای رسمی گروه کوهنوردی فرندفید مجاز می باشد، افراد غیر از عضو حتما” با تماس تلفنی با سرپرستان و تائید آنها مجاز به شرکت در این برنامه ها می باشند.

توضیحاتی در مورد گروه کوهنوردی فرندفید

فراخوان های گذشته گروه کوهنوردی فرندفید

سامانه پیام کوتاه گروه کوهنوردی فرندفید

قوانین و مقررات گروه کوهنوردی فرندفید

◄ برای دریافت تقویم در فرمت PDF اینجا را کلیک کنید.

————————————————————–

بروز رسانی:

◄ همنوردان عزیز، به علت نامساعد بودن شرایط جوی برای اجرای برنامه قله شاه البرز (۲۸ و ۲۹ مهر ۱۳۹۰)، برنامه قله توچال (پیمایش خط الراس کلک چال به توچال) جایگزین برنامه قله شاه البرز گردید. (۱۳۹۰/۷/۱۸)

◄ همنوردان عزیز، برنامه صعود به (قله درفک) که قرار بود در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۳۹۰ برنامه ریزی و اجرا شود بعلت بارش سنگین برف در منطقه درفک کنسل شد. (۱۳۹۰/۸/۱۷)

◄ همنوردان عزیز، تا اطلاع ثانوی هیچ فراخوانی اعلام نخواهد شد. (۱۳۹۰/۸/۱۷)




پیام و نظرات شما

حسین خمسه
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۵:۲۸

با سلام خدمت همنورد عزیز مهزیار گل
برنامه پائیزتان دیده شد، به امید همنوردی در تمام برنامه ها

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۶:۰۳

سلام حسین جان
ایشاالله، در خدمت هستیم.

[پاسخ]

رغد
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۵:۴۷

مرسی که این تقویم رو گذاشتین مهزیار عزیز… از الان برنامه ریزی کنم برای اومدن

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۶:۰۳

سلام رغد جان
خواهش میکنم، منتظر حضورتون در برنامه کوهنوردی هستیم.

[پاسخ]

امید زد ایرانی
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۶:۰۳

به به عالی مثل همیشه 🙂

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۶:۰۵

سلام امید جان
مخلصیم همنورد خوب 😉

[پاسخ]

مسعود خسروی
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۸:۳۱

سلام
به به عالیه دستتون درد نکنه، به امید همنوردی در تمام برنامه ها

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۹:۰۲

سلام مسعود جان
خواهش میکنم، ایشاالله شما و پدر بزرگوارتون در تمام برنامه ها در کنار ما خواهید بود.

[پاسخ]

نويد 2
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۸:۳۴

سلام
مرسی مهزیار جان و مهدی جان

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۹:۰۲

سلام نوید جان
خواهش میکنم همنورد عزیز

[پاسخ]

ایمان
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۹:۵۷

پ k2 کو؟ 🙂
ممنون، امیدوارم تک تکشو بتونم کنارتون باشم

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۲۰:۳۳

ایمان بابا نوبت k2 هم میرسه 😉
خواهش میکنم، ایشاالله که همه برنامه ها رو هستی عزیز

[پاسخ]

پرواز
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۱۹:۵۹

با تشکر از دو لیدر عزیز. امیدوارم بتونم پیوسته باشم.

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۵/۳۱   ساعت: ‏۲۰:۳۳

مخلصیم سینا جان
ایشاالله همه برنامه ها رو در کنار هم خواهیم بود.

[پاسخ]

هما
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۱   ساعت: ‏۰۰:۰۰

امیدورام که بتونم بیشتر تو برنامه ها باشم
مرسی از هر دو عزیز

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۱   ساعت: ‏۱۸:۴۳

سلام هما جان
مخلصیم، ایشاالله همنورد خوب

[پاسخ]

مسعود
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۱   ساعت: ‏۲۳:۴۴

ایشالا ما هم بتونیم شرکت کنیم
واقعا” خسته نباشید و دستتون هم درد نکنه
این هماهنگی ها و فراخوان دادن ها خیلی دردسر داره، واقعا” خسته نباشید.

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۳   ساعت: ‏۱۸:۲۲

سلام مسعود جان
خواهش میکنم، ایشاالله که به ما افتخار میدید.

[پاسخ]

هومن
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۲   ساعت: ‏۰۹:۳۵

سلام خدمت مهدی و مهزیار عزیز
ممنون از وقت و دقتی که برای برنامه ریزی و هماهنگی و همینطور صبر و حوصله ای که برای اجرای برنامه ها و همراهی با گروه اختصاص می دید.
امیدوارم همیشه شاهد تداوم فعالیت این گروه باشم.
ضمناً با iMan در مورد K2 موافقم 🙂
شاد باشید

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۳   ساعت: ‏۱۸:۲۶

سلام بر هومن عزیزمون
مخلصیم، داشتن همنوردان خوبی مثل شما، من و مهدی عزیز رو تشویق میکنه برای گذاشتن برنامه ها.
نظر ما هم به نظر شما و iMan نزدیکتره 😉

[پاسخ]

علی
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۲   ساعت: ‏۱۰:۲۳

سلام آقا مهزیار عزیز خسته نباشید.
برنامه خوبیه ای کاش منم می تونستم شرکت کنم.
منم از شما دعوت می کنم یه برنامه هم به کویر مصر در منطقه ما بگذارید. خوشحال میشم میزبان شما باشم.

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۳   ساعت: ‏۱۸:۲۷

سلام علی جان
ممنون دوست عزیز، ایشاالله یه روز حتما” مزاحمتون میشم.
موفق و شاد باشید

[پاسخ]

عطا
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۵   ساعت: ‏۱۸:۰۷

با سلام و خسته نباشید
به خواست خدا میخوام در اولین برنامه پائیزیتون همراهتون باشم.
امیدوارم تحمل مهمان ناخوانده رو داشته باشید.

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۰۵   ساعت: ‏۱۹:۲۵

سلام عطا جان
قدمتون روی چشم ما
لطفا” قوانین و مقررات گروه را با دقت مطالعه نمائید و قبل از حضور با من تماس بگیرید تا در مورد شرایط حضورتون صحبت کنیم.
موفق و شاد باشید

[پاسخ]

شهرام
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۲۲   ساعت: ‏۰۱:۲۱

با تشکر از زحمت لیدرهای عزیز
امیدوارم بتونم تو تمام فراخوان های گروه در کنار شما حضور داشته باشم

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۶/۲۳   ساعت: ‏۲۳:۲۵

سلام شهرام جام
خواهش میکنم همنورد خوب، ایشاالله که در همه فراخوان ها در کنار هم خواهیم بود.

[پاسخ]

حامد بختیاری
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۷/۰۴   ساعت: ‏۱۳:۳۹

درود بر آقا مهدی و مهزیار جان و همنوردان عزیز
اگه اجازه بدید من یه پیشنهاد بدم، اونم اینکه: جای یه برنامه فرهنگی یا یه صعود مشترک در تاریخ ۲۰ آذر روز جهانی کوهستان خالیه!!!

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۷/۰۵   ساعت: ‏۲۱:۰۸

سلام حامد جان
ممنون از پیشنهادت همنورد خوب، ایشاالله که بتونیم تو اون روز یه برنامه فرهنگی اعلام کنیم.
منتظر دیدارت در برنامه های آینده هستیم

[پاسخ]

نسرین
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۷/۰۷   ساعت: ‏۱۳:۰۸

سلام
۳ تا سوال دارم که ممنون میشم جواب بدین:
۱- چرا بیشتر برنامه های شما ۲ روزه هستن؟
۲- چرا اطلاعات کمی در رابطه با خودتون (سرپرستان: مهدی و مهزیار) در سایت قرار دادین؟ به خصوص در رابطه با سوابق کوهنوردیتون؟
۳- هزینه های برنامه های شما مثل تورها محاسبه و دریافت میشه یا همون هزینه ای که برای وسیله نقلیه هست، بین اعضا تقسیم میشه؟

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۷/۰۷   ساعت: ‏۱۶:۴۰

سلام نسرین جان
خواهش میکنم دوست عزیز
۱- اواخر سال ۱۳۸۸ و سال ۱۳۸۹ بدلیل اینکه گروه تازه شکل گرفته بود و اعضاء مجهز به تجهیزات و کوهنوردی نبودنند و از لحاظ بدنی هم آمادگی برنامه های سنگین را نداشتند مجبور بودیم کوه های شمال تهران را برای صعود انتخاب کنیم. به امید خدا با گذشت ۲ سال از شکل گیری گروه و آمادگی بدنی خوبی که همنوردان دارنند و تجهیزات نسبتا” مناسبی که تهیه کردنند، امکان برنامه ریزی برای صعودهای ۲ یا ۳ روزه برای ما مهیا شده. البته مطمئنا” برنامه های ۱ روزه در اولویت برنامه ریزی های ما خواهند بود.
۲- به دلیل شکل گیری ساده و آماتوری این گروه، تا امروز ضرورتی برای بیان این موضوع ندیده ایم، انشاالله هر وقت گروه را ثبت رسمی کردیم به این موضوعات دقیق بیشتری خواهیم داشت.
۳- مبالغ دریافتی در برنامه های ما فقط هزینه های جاری همان برنامه را شامل می شود. و کل هزینه های یک برنامه تقسیم بر تعداد می شود. البته ممکن است برای خرید چادر و تجهیزات گروهی مبلغی را روی هزینه ها اضافه کنیم تا بتوانیم آن وسیله را برای گروه خریداری کنیم.

[پاسخ]

oliyaee
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۷/۱۵   ساعت: ‏۱۲:۱۸

لطفا جزئیات بیشتری از صعود شاه البرز بنویسید

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۷/۱۶   ساعت: ‏۱۹:۵۳

سلام دوست عزیز
تا چند روز آینده فراخوان قله شاه البرز اعلام میشه

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۷/۱۹   ساعت: ‏۰۰:۱۲

به علت نامساعد بودن شرایط جوی برای صعود به قله شاه البرز، برنامه قله توچال جایگزین برنامه قله شاه البرز گردید.

[پاسخ]

بیست و هشتمین فراخوان اینترنتی، پیمایش غار رودافشان
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۰۱   ساعت: ‏۲۲:۳۵

کورش
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۳   ساعت: ‏۱۱:۲۴

برنامه بعدی گروه (برنامه بیست و نهم) چه زمانی اعلام میشود؟

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۴   ساعت: ‏۰۰:۳۳

سلام کوروش جان
ما برنامه ای برای ۲۹ آبان نداریم!
اگر منظورتون برنامه ۲۶ و ۲۷ آبان (قله درفک) است، این برنامه بعلت بارش سنگین برف در منطقه، کنسل شده است. در زیر جدول (قسمت بروز رسانی) کاملا” توضیح داده شده است.

[پاسخ]

کورش
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۴   ساعت: ‏۱۵:۴۲

سلام مهزیار جان
منظور من بیست و نهمین فراخوان اینترنتی بود، ببخشید.

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۴   ساعت: ‏۱۶:۳۵

سلام کوروش جان
مخلصیم، به زودی اعلام میشه.

[پاسخ]

kathy kia
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۵   ساعت: ‏۱۳:۴۱

kash in barnamehaye 1 roozeye mehrchal o parsoono too tabestoon mizashtin, alan too in barfo booran va badiye hava kami adam 2del mishe ke biad ya na

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۶   ساعت: ‏۱۴:۰۵

خدا رو چه دیدی کتی جان، شاید تو تابستون هم گذاشتیم 😉

[پاسخ]

پیمان
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۸   ساعت: ‏۱۸:۳۰

سلام مهزیار جان، ما منتظر فراخوانیم. واقعا” حوصلمون سر رفته.

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۸   ساعت: ‏۲۱:۴۳

سلام پیمان جان
وقتش برسه به روی چشم عزیز 😉

[پاسخ]

پیمان
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۸/۲۹   ساعت: ‏۰۹:۴۷

مخلصیم

[پاسخ]

امید زد ایرانی
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۹/۲۴   ساعت: ‏۱۴:۵۴

از تقویم زمستانی چه خبر؟ 🙂

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۰۹/۲۴   ساعت: ‏۱۵:۳۱

خبری نیست فعلا” 😉

[پاسخ]

اوستا قاسمی
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۱۰/۲۷   ساعت: ‏۲۳:۲۸

سلام مهزیار عزیزم، خوب هستی؟
برنامه زمستانی داری؟ یک قله جدید پیدا کردم، قله کی نو در استان چهار محال و بختیاری، سخت ترین کوه…

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۱۰/۲۸   ساعت: ‏۱۹:۵۰

سلام اوستا جان
خوبم شکر خدا… شما خوبی؟
متاسفانه فعلا” برنامه ای ندارم، ولی ایشاالله یه روز حتما” از کمکت برای صعود به این قله جدید استفاده میکنم.
موفق باشی

[پاسخ]

اوستا قاسمی
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۱۰/۲۸   ساعت: ‏۲۲:۵۴

مرسی عزیزم منم خوبم
زیاد قله جدید هست پیدا میکنم مینویسم

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۱۰/۲۸   ساعت: ‏۲۳:۳۷

ممنون دوست عزیز

[پاسخ]

اوستا قاسمی
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۱۱/۰۴   ساعت: ‏۱۸:۴۱

سلام عزیزم، اینها چند تا کوه های جدید هستن، یک سوال باشگاه شما کجاست؟

• کوه کلاهی ۳۰۱۱ متر – رشته کوه زاگرس مرکزی – کرمان – سیرجان – چهارگنبد
• کوه کودالان ۳۹۱۵ متر – رشته کوه زاگرس – اصفهان
• کوه سوره ۳۵۵۰ متر – رشته کوه زاگرس – اصفهان
• کوه قبله ۳۵۵۰ متر – رشته کوه زاگرس – اصفهان
• کوه مارک ۳۵۰۱ متر – رشته کوه زاگرس – اصفهان – فریدونشهر
• کوه هشتاد ۳۹۰۴ متر – رشته کوه زاگرس – اصفهان – فریدونشهر
• کوه دیدسری ۳۶۶۰ متر – رشته کوه زاگرس – اصفهان – فریدونشهر

[پاسخ]

مهزیار
تاریخ: ‏۱۳۹۰/۱۱/۰۴   ساعت: ‏۲۱:۵۹

سلام اوستا جان
عالیه، ممنون از اطلاع رسانیت.
ما باشگاه نداریم!
شاد باشی

[پاسخ]