Skip to: Content | Sidebar | Footer

گزارش تصویری از بازگشت غرور آمیز عظیم قیچی ساز، فاتح قله K2‏

با تشکر فراوان از دوست خوبم آقای اسدالله نصیری بابت ارسال متن و گزارش تصویری از بازگشت آقای عظیم قیچی ساز، کوهنورد برجسته کشورمان.

با سلام
دوست و همنورد ارجمند
با توجه به علاقه و اشتیاق جنابعالی در حوزه کوهنوردی بر آن شدم که گزارشی تصویری از استقبال کوهنورد بزرگ کشورمان، جناب آقای عظیم قیچی ساز فاتح قله K2، دومین قله مرتفع جهان (۸۶۱۱ متر) و فنی ترین قله از رشته کوه هیمالیا را خدمت شما ارسال نمایم، تا در صورت صلاحدید در سایت خود ثبت نمائید. کاش بودید و مظلومیت و غربت استقبال از این کوهنورد را می دیدید! که چقدر در سکوت برگزار شد! حال این استقبال زمانی صورت می گیرد که برخی از ورزشکاران کشورمان از المپیک باز می گردند و مورد استقبال پرشور مردم و مسئولین قرار می گیرند، اگر چه زحمت آن عزیزان نیز قابل تقدیر است، اما بپذیریم که تبعیض در این موارد از سوی برخی مسئولین کشورمان جای بسی شگفتی دارد!!!

با سپاس
اسدالله نصیری


۷ دیدگاه نوشته شده است! دیدگاه خود را بنویسید:

  1. شاهمرادی گفت:

    امیدوارم آقای قیچی ساز در فتح ۱۴ قله هشت هزار متری موفق باشند.
    برای مسئولین فدراسیون کوهنوردی متاسفم.

  2. علیرضا گفت:

    هیشه پیروزی نصیب کسانی میشود که با عشق و اراده تصمیم به رسیدن به هدفشون میکنن.
    عظیم جان برایت آرزوی موفقیت دارم
    و مهزیار جان از شما هم متشکرم بابت اطلاع رسانی که فرمودید.
    پیروز باشید

  3. فرامرز گفت:

    کوهنوردان مانند کوه ها محجور، دور از دسترس و مرتفع هستند، حتی در گزارشات ورزشی جهان نیز کمتر گزارشات صعودها پخش میشود. تعداد کسانی که در جهان دیوید بکام و رونالدو را میشناسند بیشتر است یا کسانی که مسنر و هرمان بول را میشناسند! فدراسیون کوهنوردی ایران که در عدم حمایت از کوهنوردی و کوهنوردان اسوه است! عظیم قیچی ساز، یکی از قلل رفیع، زیبا و فروتن است که بارها با صعودهای انفرادی و گروهی مایه سربلندی کوهنوردان و سرشکستگی رئیس فدراسیون شده است (اگر بفهمند) روح قیچی ساز بر فراز هشت هزار متریهای جهان است و روح جناب سرهنگ فدراسیون بر خاک است و فدراسیون به زیر خاک.

پیام خود را بنویسید: